zondag 31 mei 2015

Favorieten Mei ♥


Wowwww, long time no see! Eigenlijk heb ik niet echt een excuus. Het bloggen werd me even allemaal te veel met combinatie in school. Maar ik ben van plan om weer verder te gaan! Vandaag heb ik mijn favorieten van mei! Veel leesplezier.

Renewing argan oil of Morocco CONDITIONER




Ik was laats bij Kruidvat en zag deze mini's liggen. Ik had hier veel goeds over gehoord en heb er eentje meegenomen. Vanaf dat moment ben ik helemaal verliefd op dit product! Het maakt mijn haar super zacht en mooi! De geur blijft ook zeker 2 dagen zitten! Dit is dus zeker een grote favoriet van mij!

Essence Lipstick 05 Cool Nude




Dan een lipstick favoriet. Een tijdje geleden heeft essence een nude lipstick lijn uitgebracht. Daarvan heb ik deze kleur ( 05 Cool Nude ) gekocht. Het is een hele mooie nude met een paarse ondertoon. Hij blijft goed lang zitten en staat er mooi!

Crop top Forever21



Deze crop top van de Forever 21 heb ik al een jaar, maar laatst kwam ik hem tegen en draag hem nu heel vaak! Je kan hem heel netjes dragen maar ook heel casual. Op vakantie, of als het eindelijk warm word in Nederlands is dit dus zeker een favoriet!

Replay eau de toilette for her! parfum



En als laatste mijn replay parfum. Ik heb deze lang geleden van mijn oma gekregen. Hij ruikt super lekker en fris voor de zomer tijd! Ook erg leuk om kado te doen aan iemand!


Wat vonden jullie van mijn favorieten en wat zijn jullie favorieten van mei? Laat het me weten in de comments!

Tot Snel!

xoxo, Eveline



3 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Toevallig schreef ik gisteren een review over deze lipstick, haha. Helaas blijft hij bij mij niet zo lang zitten :(

    BeantwoordenVerwijderen