zondag 8 maart 2015

Kiko Lipstick review ♥


Vandaag heb ik een review voor jullie! Ik was in de vakantie naar Londen geweest, en heb daar deze hele mooie lipstick van KIKO meegenomen. Er zit geen KIKO in Nederlands maar wel in het buitenland, dus ik neem altijd even een kijkje als ik er een zie!





Ik ben voor de Smart Lipstick gegaan, en dit is geen matte maar ook geen creamy formule. 


De verpakking vin dik zo mooi! Het is een hele mooie mat zwarte huls en de lipstick komt er mooi uit. 


Dit is de swatch. Je ziet dat de lipstick goed gepigmenteerd is! Voor het geld ( 3,99 ) krijg je dus een goede lipstick terug. Deze lipstick is in de kleur 902.



Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline


6 opmerkingen:

  1. Het zou ook leuk zijn als je m nog even op deed! Verder mooie kleur en goede foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke blog en lay-out! + het is echt een mooie lipstick !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke Blog, ik neem vaker een kijkje! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In Amsterdam, Amstelveen en Rotterdam zit een winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. In Amsterdam, Amstelveen en Rotterdam zit een winkel ;)

    BeantwoordenVerwijderen