donderdag 12 maart 2015

Favourite Parfume ♥


De lente begint er weer aan te komen, en vandaar dat ik dit artikel schrijf! In de lente gebruik ik altijd hele lekkere parfum/body spray's en wilde vandaag met jullie mijn favoriet delen! Ik heb deze een tijdje geleden gekocht, en sindsdien ben ik er helemaal verliefd op geworden! Veel leesplezier!




Hij is dus van het merk Pink wat onder Vicotria's Secret valt. Ik heb hem gekocht in Londen, en er was toen een actie voor 1 + 1 gratis dus mijn zusje heeft er ook geen gekocht toen. Ik heb deze uitgekozen omdat hij heel lekker zoet maar niet té zoet ruikt. 



De verpakking is ook echt veels te leuk! In de fles zelf zit ook veel inhoud. Het is een Body Mist dus geen parfum, dus het blijft iets minder lang zitten dan parfum maar ik neem hem gewoon met me mee1




De dop ziet er ook heel mooi uit, en sprayt heel fijn! Het geef niet te veel inhoud en niet te weinig. 


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden! Het is zeker een aanrader als je is een keer in een Victoria's Secret store bent

Bedankt voor het lezen, en Tot snel!

xoxo, Eveline

2 opmerkingen: