donderdag 5 februari 2015

Woman Crushes ♥





Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie ( tot nu toe gaat het goed ;)) ! Het gaat over mijn 'Woman Crushes'. Ik vind er zoveel zo mooi en knap, en die wilde ik graag met jullie delen. Veel leesplezier!

Het plaatje hierboven is Sammie van BeautyCrush.co.uk en ik vind haar echt zooo mooi! Haar haar is al echt om te huilen zo mooi! 


Wie dit is weet ik niet maar ik weet wel dat ze super mooi is! Haar haar is echt al een plaatje, en ze heeft echt een buik die ieder meisje wel wilt hebben. 


Dit meisje heeft echt super mooie wimpers en wenkbrauwen. Als het om wenkbrauwen gaat, vind ik het altijd heel leuk, en die van haar zijn echt super mooi. Ook haar nagels zijn echt classy!


Dit meisje heeft een hele mooie donkere huid en mooi donker haar. Op deze foto zie je dat ze hele mooie dikke lippen heeft, wat heel veel meisjes wel zouden willen!


Ook dit meisje heeft killer wenkbrauwen! Haar haar is ook echt een hele mooie 'caramel' kleur! Haar lippen lijken hier echt heel erg op die van Kim Kardashian!



Als laatste dit meisje, haar wimpers, haar, wenkbrauwen, lippen, huidkleur en tanden zijn echt perfect! Haar wimpers en wenkbrauwen zijn echt een voorbeeld! Haar haar is ook echt super mooi krullig!

Dit was mijn artikel voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Hebben julllie woman crushes? Laat het weten in de comments. Willen jullie een bepaald artikel lezen, laat het me vooral weten in de comments!

Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen