dinsdag 3 februari 2015

Kleding Kasten Inspiratie ♥


We willen natuurlijk allemaal zo'n hele grote inloopkasten uit films, maar helaas kan dat niet voor iedereen. Vandaag heb ik een artikel waarin ik jullie een beetje inspiratie heeft hoe je jou kast toch nog heel leuk eruit kan laten zien.


Minimalistisch is helemaal in voor kleding kasten!


Nude kleurtjes zijn super leuk voor een kledingkast, het maak het heel rustig en elegant. 


Deze vind ik het mooist van allemaal. Op kleur sorteren staat heel mooi en schoon. 


Laden's in je kast zijn natuurlijk ook echt een must. Ook hier is op kleur gesorteerd. 

Ik hoop dat jullie het artikel van vandaag leuk vonden. Hoe heb jij je kledingkast ingedeeld? Laat het vooral weten in de comments.

Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline

10 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk, ik heb er wat aan ja. Ik ga denk ik mijn nieuwe kast ook zo doen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow die kledingkasten die zien er zo stylish uit! had ik maar zo'n kas :(
    -Hadjewat

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw mooi! K vind ze super leuk! Beetje jammer dat mijn kleding kast bij mn ouders op de kamer staat :(

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben op zoek naar nieuwe meubels het liefst van echt hout weet iemand waar ik die kan vinden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Als je zo je kleding kan opbergen ziet het er een stuk netter uit leuke meubels ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kleding allemaal, ik ga zeker vaker kijken

    BeantwoordenVerwijderen