maandag 2 februari 2015

Januari Favourite ♥


Vandaag heb ik een januari favoriete voor jullie! Vanaf 1 februari tot 8 februari ga ik proberen elke dag een artikel online te zetten. Hopelijk gaat het me lukken! Het beste beauty-product van januari voor mij. Het is een concealer die vrij budget is. Het is de Fit Me concealer van Maybelinne New York. Hij werkt echt super fijn voor mij en is super makkelijk te blenden. Wil jij nou meer weten over dit product? Blijf vooral lezen! 


De verpakking ziet er niet super uit maar het is gewoon een normale verpakking. De gehele ''Fit Me'' lijn van Maybelinne vind ik vrij fijn werken moet ik eerlijk toegeven. Maybelinne is niet het goedkoopste merk van de drogist, maar wel een hele goede vind ik! 



De substantie vind ik over het algemeen goede kwaliteit. Je ziet wel verschil met bijvoorbeeld een concealer van essence of catrice. Deze concealer is makkelijk blend maar met je vingers maar ook met kwasten. Onder mijn ogen blend ik het met mijn vingers maar anders gebruik ik mijn Real Techniques expert face brush, waarmee het ook super werkt!


Ik heb hem in ''volgens mij'' de lichtste kleur nummer 15, en deze kleur is niet heel licht. Dus als je een hele lichte huid hebt, zou ik even oppassen omdat hij voor mij goed is en ik ben iets bruin. 

Een hele fijne concealer dus! Heb jij producten van de ''Fit Me'' lijn, of heb jij een super werkende concealer? Laat het vooral weten in de comments. 

Bedankt voor het lezen, en tot snel!

xoxo, Eveline



10 opmerkingen: