woensdag 4 februari 2015

Catrice Lash Boost Collectie ♥


Vandaag heb ik een new in/review voor jullie! Ik was laatst in de kruidvat opzoek naar nieuwe wondermiddeltjes voor mijn wimpers en zag deze twee liggen. Ik heb ze op de gok gekocht, omdat ik niet wist of ze goed werkte. Vandaag dus een kleine review voor jullie. Er is nog een product : een wimper gel waarvan je wimpers gaan groeien. Helaas heb ik dit product niet gekocht omdat ik die een beetje te duur vond. Veel leesplezier!




Lash boost lash extension fibres

De verpakking ziet er heel mooi en 'clean' uit. Het ziet eruit als een echte mascara. Ik heb al eerder geruchten gehoord over dat fiber mascara's heel goed werken. Ook heeft mascha van beautygloss.nl ook een keer een video gemaakt waarin ze een trucje hiervoor laat zien met een tandenborstel, en toen was ik heel benieuwd naar dit product!



Je ziet dat het borsteltje allemaal kleine 'pluisjes' bij zich draagt. Deze kleine deeltjes worden fibers genoemd, en zouden je wimpers langer en dikker moeten laten lijken. Ik ik moet eerlijk toegeven het werkt echt prettig! Je ziet duidelijk verschil. Het enige nadeel ervan vind ik dat je wel een klein beetje 'spinnen-potige' wimpers krijgt. Dit product is zeker een koopje!



Lash boost volumizing and lengthening lash base

Ook hierover had ik wel eens gehoord, maar had het nog nooit gezien. Deze base hoort ervoor te zorgen dat je wimpers langer en voller lijken. Het werkt best goed vind ik, alhoewel het hier ook op een 'spinnen-poten' effect lijkt. Als je hele dunne wimpers wilt is dus een No Go! Ik vind het zelf wel mooi staan. 


De substantie is een witte vloeibare/plakkerige gel dat je onder je mascara moet aanbrengen, dan even wacht en dan je mascara erover heen brengt. Ik moet zelf eerlijk zeggen dat het voor mijn onderste wimpers niet fijn werkt omdat die heel lang zijn maar voor mijn bovenwimpers werkt het zeker! Dit is dan ook echt een aanrader!


Dit was mijn artikel voor vandaag. Willen jullie en wat specifieker artikel met foto's hoe het eruit ziet op je wimpers etc. , laat het me weten in de comments! 

Bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

Catrice Lash Boost Lash Extensions Fibers - Kruidvat 4,59
Catrice Lash Boost Lash Volumizing And Lengthening Lash Base - Kruidvat 4,59



7 opmerkingen:

  1. Leuke blog en interessante onderwerpen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super handige tips en leuke onderwerpen!

    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Aah supertof, ik ga het zeker eens uitproberen <3 x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. `super leuke blog met leuke berichten, ga deze denk ik ook kopen als ik hem tegenkom :D x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je dit uitlegt

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou eigenlijk wel graag foto's van het resultaat willen zien.

    BeantwoordenVerwijderen