woensdag 21 januari 2015

Het Kraagje ♥


Vandaag heb ik weer een artikel voor jullie. Het gaat over het kraagje! Je ziet deze trend steeds vaker, en ik vind hem ook erg leuk en classy staan! Ik heb een paar inspiratie foto's voor jullie en één manier hoe ik het liefst een kraagje draag. Veel leesplezier!



Hierboven zie je de manier hoe ik het kraagje stijl. Ik heb het onder een blauwe trui die van de H&M komt. Ik draag er een spijkerbroek bij die van de ZARA is en een riem, ik weet niet waar die vandaan komt. Mijn blouse die ik onder de trui aan heb weet ik ook niet waarvandaan die komt.


Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden en bedankt voor het lezen! Draag jij ook een kraagje onder je shirt/trui laat het me zeker weten! 

Bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

4 opmerkingen:

  1. Oooh kei mooi ik hou ook van kraagjes :)
    xjessi 5

    BeantwoordenVerwijderen
  2. super ik vind dat kraagjes goed-passend zijn bij zwarte kleren :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Omg die laatste is echt super mooi! Van waar komt dat 2de blousje met de diamantjes? Ik doe sinds kort ook soms een kraagje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kraagjes staan mij helaas niet. Ik vind het echter wel mega mooi ;D

    BeantwoordenVerwijderen