maandag 19 januari 2015

Baby Lips Collection ♥


Vandaag heb ik een artikel voor jullie met min favoriete gekleurde lippenbalsems. Ik denk dat iedereen ze wel kent ; de babylips! Het zijn de leuke kleurige producten en ze maken je lippen dus kleurrijk en zacht. Vandaag laat ik jullie weten of dit nou klopt of niet. Veel leesplezier!


Als eerste moet ik echt zeggen dat deze kleine schatjes echt fotogeniek zijn. Ze zien er echt super leuk uit dus shoutout naar de ontwerper van de verpakking! Ik heb er in totaal 6 maar er bestaan er wel een stuk op 70! Helaas is veel niet verkrijgbaar in Nederland, en sommige vind ik het niet waard om het te kopen. 







Hierboven staan alle babylips die ik heb. Qua verzorging vind ik de groene het beste. Qua uiterlijk de electro baby lips, en que kleur de paarse babylips en de electro de donkerste. De rode babylips geeft echt een hele mooi rode gloed af, dus ben je niet zo van de lipstick is dit een mooie vervanger! De roze babylips vind ik echt afschuwelijk, de kleur is heel erg fake en het smaakt ontzettend vies! Die zal ik dan ook zeker niet aanraden, maar de andere werken perfect


Ik hoop dat jullie het artikel van vandaag leuk vonden! Heb jij nou ook babylips, en raar jij er een sterk af of juist sterk toe? Laat het weten in de comments!

Vrijdag ga ik op stage, want met school moeten wij 1 dag stage lopen op een baan die je leuk lijkt. Ik heb hiervoor gekozen om dat bij houseofkent te doen. Willen jullie daar een photodiary van lezen of niet? Laat het weten in den comments!

Bedankt voor het lezen en tot snel!

xoxo, Eveline

2 opmerkingen:

  1. Leuk! Hoe zijn de kleuren op je hand? Kan je daar eens een foto van nemen? :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk, ik wist niet dat zwart bestond! :)

    BeantwoordenVerwijderen