zaterdag 6 december 2014

Max & More Eyelashes Review ♥

Ik was laatst bij het make-up schap van de Action, en toen zag ik deze beauty's liggen. Ik wilde ze heel graag uitproberen, omdat ik al een tijdje opzoek ben naar goede en goedkope nep wimpers. Het leek me leuk om ze voor jullie te reviewen. Veel leesplezier!


Het zijn 3 hele verschillende wimpers, wat ik heel erg handig vind. Je kan dus alle kanten op met deze kit. Ze zijn op het eerste gezicht heel mooi en lijken best mooi. Er zitten drie mini verpakkingen van nepwimper lijm in. 



Hier is mijn oog met alleen een laagje mascara.


En hier is mijn oog met de onderste wimpers. Ze zijn heel natuurlijk, en laten je wimpers heel lang lijken. Je krijg hier geen volume mee maar wel lengte. De wimpers blijven ook heel goed zitten de hele dag lang.


Dit is mijn oog met de bovenste wimpers, je ziet een groot verschil met volume. Dit zou ik niet zo snel allerdaags dragen maar gewoon naar een feestje. Het zijn hele mooie wimpers, en je kan ze nog een keer hergebruiken, en dan zijn ze even mooi.

Dit is dus een echte aanrader, als je naar goede en goedkope nep wimpers op zoek bent. Ze zijn bij de Action verkrijgbaar en ze zijn maar 0,79 euro. Voor deze prijs zou ik ze zeker meenemen!

Hopelijk vonden jullie het artikel leuk, en bedankt voor het lezen!

Tot snel!

xoxo, Eveline

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen