zaterdag 6 december 2014

Makeup Of The Day Kylie Jenner Inspired ♥

Vandaag heb ik weer een make-up of the day voor jullie. Ik heb de lippen een beetje geïnspireerd op Kylie Jenner. En ik heb ook de nep wimpers van Max & More gebruikt waar ik ook een review van geschreven. Ik hoop dat jullie het leuk vinden, en veel leesplezier!


Zoals je op deze foto ziet, heb ik een roze/peach kleurige lippenstift aangebracht. Ik heb ook een highlighter gebruikt in het midden van m'n lippen, om ze groter te laten lijken. 


Zoals je op deze foto ziet, zien de wimpers er heel natuurlijk en mooi uit. Ik heb een oranje/bruin kleur over mijn lid aangebracht, en een donker bruine kleur in de arcadeboog aangebracht. Ik heb in de binnenste ooghoek ook nog een highlight aangebracht.





Ik hoop dat jullie het artikel leuk vonden, en als jullie dit soort artikelen vaker willen lezen moeten jullie dat achterlaten in de reacties! Vergeet niet dit bericht een  +1 te geven en tot snel!

xoxo, Eveline


1 opmerking: