zaterdag 29 november 2014

Review Andrélon Get The Volume Powder ♥

Vandaag heb ik weer een haar revieuw voor jullie. Sorry dat ik deze week niks heb geplaatst, maar ik had wat problemen met mijn camera, en ik had een hele drukke week. Ik heb besloten dat ik om de dag ga uploaden, en niet elke dag, want dat legt een hele grote druk op me. Want ik wil dat elk artikel super goed is en niet eentje minder, dus vandaar. Veel plezier met lezen!



Als eerste valt me de leuke kleurrijke verpakking op, de verpakking sprak met meteen aan! Ik revieuw vandaag de Andrélon Get The Volume Powder uit de Pink collectie voor jullie. Ik heb al veel goeds gehoord van dit poeder dus wilde het zelf graag proberen. Er staat alleen op de verpakking dat je moet schudden voor gebruik, verder geen aanwijzingen wat ik wel een nadeel vind, want meestal heeft Andrélon dat wel.




Het is een hele praktische verpakking, want het is heel klein en handig om mee te nemen. Het poeder wat er in zit, is voor de prijs vrij veel. Ik denk dat je hier ongeveer 4 maanden mee doet. Het poeder werkt goed om volume te creëren, maar als het er eenmaal in zit is je haar heel erg ruw. Ik denk dat dat alleen het nadeel is. 



Het is een witte poeder, en het ruikt best lekker. Ik vind zelf dat het een beetje naar jongens deo ruikt - haha ;) -. Het geeft een hele boost aan je haar, en je haar ruikt de hele dag lekker. Het is ook heel handig om in je tas te gooien in on your way in je haar te doen.


De Get The Volume Powder van Andrélon is dus een echte aanrader voor mensen die wat meer volume nodig hebben. Het ziet er schattig uit, en het werkt ook nog eens heel goed! Hebben jullie deze lover al eens geprobeerd, of willen jullie  hem gaan kopen? Laat het weten! ik zou het niet aanraden voor mensen met licht haar het is best iritant en poederig


xoxo, Eveline

4 opmerkingen: